Blue lips!


Me and Bjorn at hultan!

Min sommar har tagit mig med storm steg! den var över lika sabbt som den började!
En veckas semester + hultsfred är avklarat samt en helg i skärgåren. Nu är det bara en helg kvar i rättvik så är min sommar över.
Hultsfred var en upplevelse, det var en jobbig början med magsjuka men det gick så småning över och så var de kul igen! jag såg massor med band, jag vill tillbaka och känna basen ta över mitt hjärta! det är sjukt hur man vill leva!
hultan för MVG+ och det är mycket pga mina resevänner!

Annars såj ja annars så sitter jag hemma igen och letar jobb, jobb som inte fins vilket deprimerar mig som vanligt!
Jag kommer jobba fram till min födesedag och sen är jag arbetslös igen! (Jag orkar inte de, men det är så det är just nu och det är väl bara att gilla läget, ELLER??) Jag vill verkligen ha ett jobb, JAG VILL!! SNÄLLA GE MIG ETT!!

Regina.S är min stora hjälte just nu! Jag älskar henne och efter jag såg henna live på hult så kan jag inte låta bli att bli kär om igen! Hennes nya skiva är som ängla sång. ME LIKE!

Efter helgen vill jag spola fram mitt liv 2-3 år. När jag stoppar bandet vill jag ha ett hus, ett radhus med minst 5 rum. Jag vill vara framgångs rik, jag vill vara kreativ och få betalt för det. Jag vill slippa  vara orolig över pengar och morgon dagen! Jag vill stoppa bandet där! Hampus, kan vi inte spola fram!

I nuläget är hampus på sin första träning för säsongen! Jag sitter hemma och det kliar i fingarana, jag vill städa, jag vill måla, jag vill tillverka, jag vill så förbannat mycket just nu!

FAN FAN FAN FAN FAN!

/Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0