Driving home for christmas

Idag är det den 22 december och det är dax för min julafton, vi slog våra huvun hipp och komfram till att i år ska vi fira jul den 22 december, det funkar alldeles utmärkt för mig, jag får chans att fira med min familj och min extra framilj. Jag har köpt alla julklappar en julgran och packat väskan. Jag åker hem till jul.
 
Jo i natt då har vi sovligt mycket? Svart till den fråga borde vara ja de har vi men nej de har vi inte,ännu en gång så har våran "kära granne" bestämt dig för att äga hela universum. hela kvällen höll han på och skrika där nere, han spelade hög musik så jag och hampus beslöt oss för att försöka sova i alle fall. till slut somnade vi. men klockan kvart över 4 skog han till igen, jag avr vackan tills hampus skulle gå till jobbet vid 7 sen avr det tyst.jag sprang runt här hemma i toflor och nattlinne och kollade ut ur fönsterar lysna på vad de skrek. (ärligt talat så är mab rädd) vid kavt i 6 rullade det upp en polisbil, så någon i huset måste ha ringt dem, jag stog på hel spänn, det vart tyst där nere, och polisen åkte igen. När hampus surt gick till jobbet gick jag oh sov igen, jag fick sova igen. lovely..

Aja, jag ska städa klart i lgh:n och sen åka och köpa glitter till granen samt en tändare till linda så att vi kan få se på finla ljus och en fin gran.

God jul och gott nytt år.

Kommentarer
Postat av: kontaktaproffset.nu

Hej! "Life in a apartment" du skäms inte att ha skrivit så fel? Man säger inte "a" utan "an". Tycker du ska ändra det med omedelbar verkan ;)

2007-12-25 @ 12:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0