Folkuniversitetet

image18


Grattis till mig.

Idag fick jag mitt antagnings brev till skolan, och vet ni vad? från och med nästa år är jag student. HURRA HURRA HURRA. Jag delade min lycka med hampus, en annan postis och tina.GOD JUL, jag är antagen.
Jag ska köpa en flarra skumpa och fira detta med mina familj som än så länge är ovenande av denna goda nyhet. fanvad glad jag är. sedan fick jag mina pengar från alfa och imorong får jag lön från komunen. SUPER NICE..
Jag håller tummarna för att tjejerna som jag arbetade under info dagen med även dom kom in, det skulle vara trevligt.

Jo vad ska jag mer säja. Jag och tina var på stna idag, vi fickade lunch på kakelungen, jag köpte en macka och en läsk för 70 kr och jag drack varken upp läsken inte häller åt jag upp mackan.. åå jag var propp innan vi gick dit. Imorgon ska jag och tina gå ut och gå. nice.. lite motion har aldrig skadat något. 

I tisdags så fick jag veta att en av de andra som jobbar där jag jobbar inte tycker om mig, (denna person jobbar i en anna grupp och jag ahr träffat henne en gång) an ansåg att jag var lat. hon grunde det på att jag hade sakt upp mig på motiv ochatt hon trodde att jag bara jobbade på dagis tre dagar i veckan och sen låg jag hemma och pillade mig i navlen resten av tiden. haha.. jag vart besviken, men sen när jag kom hem intalade hampus för mig att alla är lite lika duktiga som mig. Så mycket beröm jag har fått senaste tiden ska inte glömas för att någon tant tror hon vet bättre. För som hampus sa. Jag vågade säja upp mig, jag vågade hoppa ut utan liv lina i den uppna världen. samt så jobabr jag timme fortfarande på motiv, jag jobbar på alla olika dagigs. jag stog på julmarknaden, jag jobbar hemma med mina smycken (hemsidan kommer nsart upp) jag är aldrig lat när de kommer till jobb... så de så.

Sedan så ska jag fortsätta vara gald för att jag har SANNA när till, hon ska komma på em och markis julfest och ännu en gång säjer jag de. vi ska rocka "rockring" på nyår. de komemr allt bli sjukt kul med dem där. Nu är det bara dax att hålla tummarna får tiny och annte.  Tur att man har goda vänner. =) HAHAHA

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0