I remember..

Jo vad säjer man. för två helgen sedan var den bäst på väldigt länge, Linda och stefan kom för att käka middag. jag var hemma hela dagen för att städa tills våra gäster kom, vi käkade fisk gryta som jag lagade själv. det var skönt att de kom över, vi borde göra sånt oftatare.

senare på kvällen kom alla våra vänner över för att umgås, det vart både vin öl och gamal cider och en taxi resa ner till joar. jag och hampus fick gå ner eftersom vi inte fick plats i taxin men det gjorde inte så mycket för oss eftersom vi inte är ute och går så ofta, väl nere på joar var det bara jag och mia kvar, hampus och dennis hamnade i någon sofa någon stgans och jag och mia dansade till fronda som SÖG, men det var väl ok ändå. Mia är helt fantastisk. vi pratade om att jag och hampsu skulle flytta till malmö. hmm varför inte.. kvällen slutade med frusna fötter och faktum att vi trodde att vintern var här.

lördagen tog vi bara det lungt vi var på promenad och sedan fikade vi hos hampus mormor och morfar, det var fösta gången på över ett år som vi har gjort något spontant och inte under hela dagen inte tittade vi på klockan en ända gång. jag älskar mitt liv just nu. på kvällen åkte vi till dennis och mia såg på film och käkade bakfylla mat som mia så väl vill att de ska heta. kvällen slutade kl 1 då dennis redan sovigt i sofan i 45 min.

söndagen, chila.


Välkomna till malmö,

image12image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0