kanye west

Jag måste säja att jag älsakr nästan denna man. såg honom på någon talk show på tv förra veckan och han är en mänsklig människa. Jag ahr lysnat mycket på han senaste tiden och jag tycker om hans nya skiva, spec den låten med chris martin. jag blir glad och dansar i ring haha..

denna vecka har jag först jobbat på dagis sen i går var jag på min interjuv på skolan vilket jag kände slutade i ett fjasko. jag håller fortfarande tummarna och hoppas på det bästa. får veta på fredag om en vecka om jag kom in eller inte. fan vad nervös jag är. Efter interjuven åkte jag till sthlm för att gå på julmiddag på en thai resturang med motiv sthlm, det avr trevlig, träffade mina underbara arbetskamrater och chefer.

imorgon är det lucia och jag ska ha sov morgon, våga inte väcka mig, jag är slut,. jag är helt slut. 



peace out.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

2007-12-12 @ 21:45:10
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0