Mitt år.

God dag.
Detta är min årskrönika.

Året började på min balkong. En kväll natti nu mera januari. festen slutade i kras, men den slutade. 1 jan påbörjade jag året med att jobba, jag såg inte då att detta skulle bli att bra år. jag såg bara svart vitt. I slutet på jan var det dax att begrava iris, det avr nog bland det jobbigastejag gjort i mina vuxna liv, (jag saknar henne än)  I januari hade jag långt brunt hår, desamma med hampus. Januari var en seg månad.
  

I februari var jag på personal fest samt så firade jag och hmapus 4 år tillsammans + att min mamma fylde 43 år, februari gick förbi rätt så snabbt, jag var mest hemma och surade, jag trivdest inte på jobbet jag ville bara sluta, jag orkade inte. Jag köpte sim kort och började simma 1 gång i veckan vilket håll i ca 3 veckor. jag var grinig hela feb.


I mars var det sol, snön var ett minne blott och man längtade till solen. jo jag såg den inte så ofta eftersom jag jobbade hela tiden. jag hann inte äns ta kort i hela mars men jag han köpa min nya telefon (som strulat hela året), mars sög 2007.


I april åkte vi till ullis och mattiasför att fira påsk, det vart påsk bord och kalas, Det var länge sedan jag mådde så dåligt efter en fest. Hampus körde sin halka i aril oxå, en bit på vägen till körkort ialle fall. Sedan hade vi även året första grillning på gården. det var svin kalt och mysikg när vi satt därmed våra grillar och drack vin. jag blev även blond i april.
   

I maj var vi upp till rättvik för att unfästa iris.Hom fick en underbar plast på mora kyrkogård, med utsikt över vattnet och med bara nära familj och vänner omkring sig ( jag råkade radera alla bilder från denna underbara stund. I suck) efter detta åkte vi och fiskade, jag fick den snyggaste rödningen jag sätt det ösrengade men jag skulle promt ha min FISK.. Sedan hade lindas maga blivigt större, Annars så jobbade jag hela Maj, Maj sög en hel del för mig


I juni tog mina lilla syster studenten. min pappa fylde 49 och jag åkte på mina fösta dagars semester för sommaren. SWEET.. Sedan klippte jag av mig håret..
 

I juli tog jag ut mera semester, hampus fyllde år och jag tillbringade 2 veckor på rumnarö, det var sol, rengn, sol, rengn, det var en underbar månad, mycket just för att jag var ledig. Jag älskar skärgårds livet,


I augusti tog jag semester igen. var i rättvik linda fyllde 24 Jag fyllde 21, sedan var det in jobb månast, jag har jobbat på motiv i 1 år denna månad. Sedan har linda blivigt väldigt fet. senare denna månad snarare den 26 augusti kom min systerson till världen. Lilla wilmer. Jag och hampus vart på orsa grön klitt och såg på björnar. Sedan hade jag en brakfest på min födelsedag.


I september, var jag och hampus på pablo på kina teatern i sthlm. Min lilla syster fyllde 19 år. jag körde av vägen med min bil, jag blev sjukskriven och sa upp mig på motiv stockholm. En rik månad.



I oktober var jag hemme mest eftersom jag var sjukskriven föra veckan på denna månad, jag åkte upp till rättvik för att gå på marknaden samt åka och träffa ivan med min familj (när vi var uppe i rättvik stätte vi på bonde söker fru sussane och hennes nya man, ni kanske redan vet vem det är.(: ),  sedan jobade jag måna sista 2 veckor. det vart mycket med jobb den här månaden (ialle fall de där två veckorna i slutet) Sen var jag hemma och väntade på att dagis skulle ringa.



I november förberädde jag mig för julmarknaden i december, jag stickade och tillvärkade smycken till en hastihet på 1000 km i timmen. Jag har jobbat mycket på dagis denna månad. Sedan var vi och hälsade på hampus morbror som precis flyttat, vi hade fest och gick sedan på joar, sen var månaden slut.


i december var jag och em på julmarknaden i enköping. jag har jobbat rätt mycket på dagis denna månad, wilmer döptes och jag var på julmiddag på motiv och vi firade jul med familjen. Jag var även på skolan jag sökte i november, fick sendre reda på att jag KOM IN...

    

MItt år i smått och gott. Jag sluter detta år med att nu ihelgen åka till rättvik sedan på måndag självaste nyårsafton ska vi till emelie och markus och fira med våra vänner. 

Gott nytt år. /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0