This is my words

jag sitter här bland billiga parfymer och har dåligt samvete. människor ser på mig och de luktar illa, de har billig parfym som sticker i nästan, jag mår illa, känner mig yr och ledsen. Jag har jobbat på arlanda i dag, en lördag som verkligen gått i spillo, jag arh inte haft många kunder men det glädjer mig att det är lördag och jag får ob, jag älskar ob lördagar. Jag har i lungn och ro kunnat bara sitta och tänka på vad jag egenligen gör. Jag känner mig aktiv, jag ahr inte vart ledig många dagar sedan jag sa upp mig. jag är endast ledig 3 dagar till innan jul. sen är de jul och sen jobbar jag igen. Aktiva malin, jag önskar jag fick mera pengar för vad jag gör. för jag jobbar endast för åengarna nu, jag har inte något annat väl än att tänka på det så. JAG, Malin jobbar bara för pengar, inte för ERFARENHETEN, inte för KÄNSLAN, inte för SYSELSÄTTNING, nej, bara för pengar. JAg lider av att inte jobba, jag är beroende.

Imorgon är det min systersons dop. jag ska klä mig fint och stå längst fram bland prästen och de viktiga för att hålla i wilmer när han döps till wilmer. jag känner mig ärad att får vara gudmor till wilmer, det är en numera oviktig betäkning med det är min betäkning, jag är inte bara moster, jag är gudmor också. JAg vet inte vad jag sak ha på mig.

På tisdag ska jag till skolan, den skola jag tror jag hoppas på komma in på en ettårig utbildning, heregud jag kanske kommer vara student nästa år. det är helt sjukt. leva på kärlek och vatten. jag hoppas, eller jag hoppas inte. vilket som. jag kan vara nått nästa år.

jag vill flytta, jag och hampus letar nytt hem. SÖKES, två i stan, mysig, äldre grannar med katter, stor balkong med utsikt, till två skötsamma ungdomar som vara vill ha lite lungn och ro..

det är lördag, snart söndag och jag sitter på arlanda, biter mig i läppen och vill bara åka hem..

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0