Merry Happy

Idag är det onsdag, jag är trött, sliten och tjock, det är vad jag känner idag. men utöver de är jag rätt glad, jag har fått lång vick, jag ska jobba fram till jul minst tre dagar i veckan är jag bokad på. jag ahr fullt up, de sliter i mig så fort jag är ledig. men det är bra och jag blir glad över att känna mig så eftertraktad att alla vill HA EN BIT AV MIG.. 

När jag slutade jobba igen kl 4 åkte jag till mamma och pappa och pratade med dem ett tag sen åkte jag till min syster och hälsade på wilmer. vi pratade om dopet och faktumet att de ska komma på fredag och hälsa på i mitt hem. sen kom jag hem och det avr dax att städa. mitt hem ska se ut som de gör i family living.. haha... 

jag har mycket att göra innan julmarknaden oså. stickar på jobbet och bållar koppar när jag är hemma jag ahr för mycket att göra.

Fotboll i kväll och kalas på fredag..

Kommentarer
Postat av: Ullis

hallå, kan du ta och uppdatera din blogg lite bättre! ;) :P

2007-12-06 @ 15:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0