En ny dag

malin

Idag är det tisdag och jag har tillbringat dagen på AF. Det gick bra, skickade in min ansökan till skolan jag ville gå på till min nya handledarepå AF, får se vad han säjer, om han godkänner den skickar jag iväg den på en gång. JAg ser ljust på framtiden. ser framimot en ny start.  
det var verkligen en kick för mig att vara på vårat avstamp möte idag, jag fick berätta om min erfarenhet och dela med mig till andra om vad jag kan och vet. och det var specielt roligt när andra var intreserade av vad jag har att säja och ville veta mer och tyckte att jag gjort bra. en rikgit kick.
Jag fick känna mig speciel och kunnis. helt enkelt smart. så tack.

När jag kom hem knäppt jag på datorn och tog fram min kamera som jag så längesedan använde. Fan vad skönt det är att fotografera. satt mig sedan på PS och fixade lite bilder. jag känner mig lyckad idag. Idag är en bra dag, En rickigt bra dag. Jag sak även laga mat idag, vet ej vad ajgs ak göra men nått blir de, var och handlade igår på WILLYS, billigt och bra för min plånbok, så jag ahr många vad att välja mellan idag när jag lagar mat till mig och hampus, Imorgon ska jag och felicia ut och plocka kottar och lingon ris, kanske en svamp eller två.

(skorna har jag köpt på stadium älskar dem, jag är redo för snö.)

Nu är det dax att städa sovrummet tills hampus kommer hem. en mysig överasking eller hur.

Gangster brud - mange schmidt

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0