It's my lucky day.

Idag är det tisdag och är är numera offecielt arbetslös, var och skrev in på min ams i dag var där i sammanlaggda 2 ½ timme. Jag blev inbokade på två möten, fick ungeför ett 20 tal papper jag ska kolla igenom och fylla i samt vissa även skicka iväg..

Sedan börjar de roliga med i dag,  en rolig prick som körde på min bil när jag handlade lunch. jag avr tvungen att tack ner när jag vart inring att jobba på dagis för att jag är sjuk, det är min första arbetslösa dag på över ett år, igår tittade min far på min bil och kom fram till att jag måste köpa nytt avgas sytem, nya tändstift, jag måste köpa navelkappslar och tvätta biljäcken. det är bara lite av hur min första dag som srbetlös har sätt ut. Ska det börja så hör hur fan ska de sluta då?

snart är kl 15 jag är trött och ska via för sedan ska jag städa, bära in cäck från min bil och kolla på femman ikväll.

good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0