Vinter tider

inatt var det dax att ställa om klockorna, ställa tillbaka dem så vi får sova lite längre, jag vaknade ialle fall tidigt, runt 8 (vintertid), jag önskar att jag kunde säja att jag var utvilad efter gårdagen men nej. jag är bara trött och läss på människor. natten till lördagen bestämde sig min/vår "kära granne" att ha efterfest, kl 03.17 vaknade jag och trödde att någon var på väg in till oss, musiken var så hög att jag trodde att det var någon i vårat vardagsrum och kalasade. detta är inte första natten som är förstörd av våra "kära granne" och hans intresse för musik. jag blir så ledsen att man föredrar att inte vara hemma, men letar efter vänner att sova hos för att få en god natts sömn. vår "kära granne" har inte bott här ens en månad och jag håller redan på att dö ut av sömnbrist.

det är söndag och jag blir hemma imorgon.

m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0