bitter sanning

Till er alla från oss alla (mig) en riktigt jävla sanning

- Mitt liv ser annulunda ut gemnfört med hur jag trodde att de skulle se ut. kanske inte fysiskt men psykiskt. Är jag besviken? Ja, kanske lite faktist.. men de tragiska med en blogg är att man får inte skriva vad man vill utan att man har 5 personer som känner sig träffade och förhöppningsvis på ett bra sätt mn allt för många är de 5 personer som blir arga för att de har tolkat allt helt fel. tex som om jag skrev, jag avskyr inte sig, jag bara ogillar ditt sätt att vara/finnas på, då skulle det vart ett par personer som skulle ha tagigt de fel och tagit åt sig. därför ska man helt enkelt aldrig skiva du i en blogg för att ndevika förvirring. Man skall inte heller skiva något som kan få någon att bli arg, jo man ska allstå inte läsa min blogg gämt, man kanske skall läsa mellan raderna ibland. 
 
till den bittra sanningen då, jag hatar att älska blogg.


Sedan då. just nu i mitt liv, ja jag har gått i skolan i 1 månad nu, det funkar, jag har skrivigt under ett pedagogist avtal vilket betydet att jag måste hålla avtalet tills skolan är äve, jo vist.. jag tror nog att 28 "studenter" kan hålla vad de lovar första veckan i skolan..

Annars vill jag säga grattis, jag skulle ha vart där.
men jag har skrivigt ett avtal om att vara ärligt mot mig själv, jag ska vara en av de förhoppnings vis  28 st som håller vad dem lovar. Jag är ledsen, men ajg måste lyssa på mitt hjärta.

ps. jag kan lova att de där kommer ca ja kanske fyra reagera på men jag syftar bara på "dig" kom ihåg de.

Sedan glöm inte att besök min väns hemsida som  nu i dagarna ploppade upp på www.
sidan är www.toinone.se . gå in och kika, jätte fina smycken,

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0