en glad kvinna

image93

Idag är jag en glad kvinna. Jag fick min lia plats på Village som jag ville ha, så från och med den 16 april kommer jag befinna mig i uppsala på village, Jag är så nöjd, käns skönt att ha de klart .

 Idag hade jag min fösta engelska lektion,, det var jobbigt eftersom jag bara hostade hela tiden.. och ja min engelska har blivigt så kass. men men efter detta hoppas jag på att mitt tal blir bättre.

Idag gjorde hampis hemma gjorda hamburgare och de var super nice, specielt med vinet till. såå himma mysikg med hamburgare och vin till middag,, haha en tisdag. inte illa.

ikväll blir de en lugn kväll. hampus är på träning och jag har hela 58½ kvm för mig själv. Helt underbart, ska nog ta ett bad och tväta håret samt pyssla om mig själv..

Idag är ingen vanlig dag för jag har nog min lycko dag..
hurra hurra, hurra.

M

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh, vad roligt. Grattis!! Har pluggat till tentan all day long, ögonen och huvudet är helt körda, måste dimpa ner i säng nu. Ha det bra vännen! Kramar!

2008-03-25 @ 23:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0