en önskns dröm

image35
Och sen en längtan till sommar, en längtan till kortkort och värme.
Just nu sitter jag näsdukar och en röd näsa och önskar att jag oxå hade fått påsk lov. Denna vecka. (påsklova veckan) har jag massor att göra. Jag ska ha engelska idag, sedan är det bara massa plugga till tenta redovisningn min grupp ska ha på fredag. (jag skulle hellre åka till malmö)
Jag måste hitta en lia plats, Jag har panik när de kommer till de,, jag trodde jag hade fixat de men nej nej.. Får se nu efter klockan tio..

dagen består av att kle på mig, ringa massor av samtal. åka till skolan och ha min fösta engelska lektion. sedan ska jag hem hänga tvätt, äta och PLUGGA..
Önska mig lycka till .

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0