Okej, Jag är arg.

Het rubrik eller hur.

Jo idag då.. Jag skulle ha tillbringat hela dagen till att plugga. skulle läsa in kompenier 1-9, 11, 16 och 32, Detta innebar att jag skulle ha läst ca 120 sider idag, och vad har jag gjort då frågar ni mig? jo ja jag inte gjort de jag skulle ialle fall.. Jag har jobbat med mina smycken tillsammans med min gamla vän carro (nu låter de som om hon vore 100 år gamal men de är hon inte, vi pluggade på gymnasiet tillsammans, därav gamalvän) sedan gick jag på ett möta ang mitt "företag" som käns långt bort just nu, det bräner inte iknutarna längre..

sen då, Jo jag åkte till carro och hjälpte henne fotografera produkter till deras hemsida som öppnar snart. (återkommer med hemsidan när den öppnar) YOU GONNA LOVE IT.. Jo så nu är klockan mycket och vad har jag gjort tänke jag då?? Ja inte läst de jag skulle ialle fall .. sedan brättar linnea att vi kanske kommer få ett popquis imorgon.. att hon kände det på sig. och vad säjer jag?? JO jag är körd..!!!

Jag har inte rickigt insättatt jag är numera student. dax att börja inse de kanske eller??

sedan då, jag har komplex och jag kan inte göra något åt de.. försöker äta nyttigare och röra på mig mer och vad händer?? jo jag går upp i vikt. jag växer som en ballong. NICE?? nej!! sedan snubblar jag in på en tjejs blogg som är helt perfekt. de gör mig arg? vad har hon gjort för att förtjärna allt de där?? morrr morrrr, jag tänker inte svälta för att komma i de där kläderna.. men jag är fan inte långt ifrån..

Jag menar är jag student ska jag väl leva som en fattig student. sluta äta mat och bara dricka kaffe. se hur länge jag klarar detta eftersom jag hatar kaffe... nice..

/m

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för all hjälp! Jag är säker på att de gick bra i skolan :)

Jag hör av mig när jag kommer hem från Norge så kan vi pyssla lite :)

Kraaam!

2008-03-14 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0