Att arbeta

Go kväll.

Hampus liggar i soffan med sin badrock och två filtar. Han säger att han fryser.
Han är jätte varm och han sover som ett barn.
Jag tror hampus är sjuk.

Annars så fins det inget varmvatten i huset och jag var tvungen att koka ca 7 vänder med tre stora kastruller innan hampus kunde ta ett ljumet bad. Under tiden vattnet kokade ringde telefonen. Ett nr jag faktist kände igen men hade ingen aning vart de kom i från.
Nr var från Household, jag har fått att jobb, just för tillfället bara större delen av december, men som hampus se "Jag är säker att de kommer vilja ha dig kvar där"
Jag håller tummarna att de är så.

Idag har jag annars skrivigt tenta. Grattat P-O på den 56 års dag, Käkat middag, fått skavsår av mina nya skor, Halkat i snön för första gångn iår och stadat ur min garderob. Helnöjd.

Klockan är 23:15 och jag är vrål hungrig.

/Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0