en fredag kväll.

Gokväll.!

Idag är de fredag och idag skrev jag den sista tentan för denna vecka, två kvar nästa vecka.
Men för denna vecka är de slut skrivet, och det blev nog en G skrivning i tisdag och en VG skrivning idag, Rätt nöjs faktist, har nog aldrig vart så nöjd på en skrivning tidigare.

Hampus har lagat fin middag till mig och jag har sovigt middag.
Jag är ärligt talat helt slut.

Jag väntar på att Emelie ska höra av sig så vi kan åka och handla och förbereda för söndag.
Det ska bli så kul.

Jag ska själv förbereda för söndag nu.
Har gjort massor med nya smycken och jag är hel nöjd, eller NEJ jag är super nöjd.

Just de, jag har fått jobb! Jag kommer att jobb på household hela december ut,
Fick schemat idag och jag kommer inte vara ledig på hela december. De är lite illa men de är CASH.

Trevlig helg!

/Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0