En kväll utan tvivel.


Bilden tagen sommaren-08

Idag har jag kommigt fram till att jag har endast 2 dagar kvar av min lia vilket betyder att de här året är snart slut.
Jag har bara några veckor kvar i skolan sen är de jul och nytt år.
08 har vart ett år som gått super fort. vet inte om jag tycker om 08 eller inte. Det återstår att se.

Ikväll har jag suttigt och jobbat hela kvällen, kom hem sent från jobbet åt middag och tåg fram min väska och nu (och som vanligt när jag jobbar) är bordet fullt med pärlor och tillbehör. är de något hampus hatar är de när jag jobbar och säger att jags ka fortsätta dagen efter.. Haha de var något som jag även kommer säga ikväll för jag ahr inte hinnit med hälften av vad ajg skulle göra klart idag. Samt i morgon måste jag skriva rent min lia rapport och skicka in.
Massor att göra och jag ville bara sova, vilket jag facktist tänker göra nu.

Glöm inte kolla in www.augustikid.se
Snart med nyheter.

Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0