En och en annan Måndag!



Gokväll.
Nu sitter jag här igen.Denna gång med en ny bild. Tänk när jag ville bli proffs fotograf. Den drömmen är släppte för länge sedan men jag drömmer fortfarande.
Idag har jag haft en halv kass dag på jobbet. käns mest att jag flängt runt i väntan på fredag.
De käns kast, denna vecka kommer vara jobbigt och de kom jag fram till redan igår. Vecka 46 borde slopas.

En rolig nyhet är väl att jag ska ställa ut mina smycken på en modevisning inom kort (kommer med tid och plats lite närmare fram) Sen så har jag hittat en till leverantör till våren/sommaren.
Det käns super kul,. Längtar verkligen tils pengarna börjar rulla in och jag kan verkligen köpa in alla dessa underbara ting. Hampus bara tittar och nickar, (jag tror ahn tror på mig men han är lita avis att han inte kom på det själv) HAHA.

I morgon ska jag till jobbet, jobba med stina=) (kommer en bild på henne inom snar framtid) de ser jag fram emot, ska jobba med henne i tre dagar en har jag bara en dag kvar sen är jag så gott som fri. Super nice.
Sen när jag kommer hem så väntar mami och pappi på middag at my place.
Mumsfillibabba, hampus ska laga lasange.

Dax att sätta på sig nattmössan och fara till drömmarnas land.

/Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0