En saga som ingen annan.


1989 - M, Linda & Anna.

Nu är det såhär. Jag vill inte säja kaos eftersom jag har bara mig själv att skylla eftersom jag är så snäll.
Jag skulle haft en ledig dag i morgon, jag skulle göra massa roliga saker och annat men idag kom jag framtill att de var inte saken. Jag bestämde mig för att åka hem klockan 3 idag och jobba några timmar i morgon. Jag räknade på de oh ja jag skulle bara behöva jobba 2 timmar imorgon men de lär bli flera om jag känner till kaj rätt.
Men det gör inget känner jag, bara jag är hemma innan kl 3 är jag nöjd.

Sedan en förklaring till dessa notalgiska bilder jag lagt upp nu två dagar irad är att min morfar som är fotta freak håller på att scanna in alla sina dia bilder sedan vi var små. Det är sjuk hur fina de är.
Jag har fått bilder på min mamma och pappa långt innan jag kom på tanken och på min farmor och farfar och de gamla huset. Super mysigt.. längtar till skivan som han håller på att fixa så man kan böla lite över att jag blivigt vuxen.  HAHA.

Igår satte jag och Em och planerade våran Julmarkand, det kommer bli super mysigt.
Jag längtar verkligen. De kommer bli super nice. med glögg och lussekatter kommer vi kara denna jul med.HAHA..
 Och i dag har jag sätt mig omkring efter anonsplats och efter skylt matrial jag behöver.
De kommer bli kanon kul.

Sedan en sak som inte h'nder ofta men som sagt plötsligt händer det.  Hampus hade städat hela vårt hem tills jag kom hem från jobbet idag. han bjöd på mat och en ledig datorplats. Mycket underbart må jag säga.
Han är en underbar Karl. (därav hans man, Karl Hampus.)

Miss.M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0