ett litet citron träd!

Go dag!


klockan är lunch men jag orkar inte åka och handla.

Jag tog mig en macka till lunch och inväntar hampus hemgång så vi kan åka och handla.

Hampus gick till jobbet i morse efter en jobbig natt, jag är 100 på att han har feber men gick till jobbet ändå.

Jag klev up klockan 9 då jag började jobba på en gång.


Hittils idag har jag: Börjat städa min arbetshylla i sovrummet, inte rört min gaderob som ärligt talat inte är klar. massa saker att släng och när de är klart är de rent.

Jag har pluggar marknadsföring, gjort ett halsband till min mamma och börjat skriv en inköpslista till stor handlingen ikväll.


Dax att förstätta plugga.


/Miss.M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0