Fam.Nahlén



Idag fick jag mail av min pappi. Jag må säga att de gjorde hela min vecka, till och med kanske hela min månaden.
De här är min familj. Min mamma, min pappa mina två systar, Jag blir så sjukt nostalgisk när jag ser denna bild. Jag ahr aldrig sätt denna bild förens nu. Men jag älskar den.
Jag är ca snart fyllda 3 år när denna bild är tagen. se vad lyckliga vi är.
VI är fam.Nahlén.
Jag älskar min familj så himlans mycket. specielt när jag ser denna bild.
Jag skrev ut den på en gång och ska till helgen ha fixat en kanon ram och sätta upp bilden på de bästa stället i mitt nya hem. min samilj ska ha den bästa platsen i mitt hem.

Annars då?? Jag har jobbat hela vecka och mer än vanligt, igår jobbade jag mellan 07.00 -20.00 med en timmes rast ink. jag är super seg, hela dagen idag har mitt huvid snurrat och jag har bara längtat till fredag då jag ska sova och jobba hela dagen hemma. Jag har en hemma dag.

På tal om inget,. min dator är sönder, jag kom hem i måndags och skulle kolla min jobb mail och jaha, skärmen var helt svart, vad är detta sa jag. Vad har hänt? jag blev arg och hampus rngde typ över allt tillslut till morfar somvar en ängel och satt i telkö i ca 2 timmar igår. Så nu ska Dell komma hit i morgon hämta min dator och fixa den. Sjukt dåligt, Jag ahr haft datorn i knappt 11 månader och skärmen har vart sönder två gånger ink denna. Jag som ahr jobb att göra. viktigt skoljobb som jag nu måste sjuta på. villket gör mig och säkerligen mina medarbete arga. Jag skyller på DELL. fy på er.
Ni sätter käppar i hjulen för mig.

Nu är klockan läggdag, jag ska drömma tillbaka när jag var 3år.

Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0