Helvridet

NU sitter jag är på min tisdags kväll.
Jag har ont i huvet, rickigt ont i huvet, denna gång har jag inte bara ont i den vänstra sidan nu har jag ont i båda.
det gör piss ont om jag ska vara ärlig.
Jag som skulle gör så mycket ikväll har inget gjort så mycket, Jag har hunnigt sy en påse av typ 20 som ska vara klara till på fredag. Jag han trycka ca 25 kort och jag ahr inte gjort klar eller gjort några nya smycken.
Jag har inte fixat ramen till fredag. Ja vad ska jag säja, jag har inte haft den mest effektiv dagen idag.

imorgon ska jag ha heldag i skolan och de ser jag inte fram emot. Men ett måste är ett måste.
Sedan halvdag på torsdag, ledig fredag, (då ska jag ringa och söka jobb hela dagen)
Kul Kul snart är de jul.

Tack etf att ni för en gångs skull sandade i tid.

jag tänker sova.
Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0