Idag.

Idag vaknade jag ensam i min säng på VV11. klockan var sisådär 10.15 när ja beslöt mig för att klicka ur min varma säng och ta några steg på mig kalla plast golv.
Jag skickade iväg ett mess till Em vilket led till att vi tog en gul bil till växtriket där vi två hade mycket trevligt. Vi hittade blomor och annat till hennes lgh på VV11. Jag därimot hittade en tavla som jag mmsa till H samma sikund jag såg den, Jag fick känslan, DEN DÄR MÅSTE VI HA. 879 kr senare var den inte vår eftersom vi ahr penga torka för tillfället och i sisådär 2 år fram. (Lycka till, men vi ska betala räkningar nu och hoppas att vi har råd med den nästa vecka. ME HAVE TO HAVE IT)
Sedan tog jag och Em gula bilen till stan och käkade lunch på café boulevard, sedan tog vi en tur på stan där vi shopade loss, jag nya skor och en brun lång super fin kofta och Em, En super fin fest blåsa, en badrock. Vi var och är super nöjda med våra köp.
Den gula bilen förde oss sedan till VV11 där Em gick till sig och jag bytte till den gröna bilen och hämtade H.
Sedan under kvällen har jag och H käkat pizza och tittat på madagascar 2. Jag är mycket nöjd över denna dag, 22/11-08


Mina nys skor, Fast jag måster erkänna att mina skor är inte rosa utom mina är vita och sedan är detaljerna gråblåa.
Super nice eller vad då??
Mina nya vinter pjucks!!

Miss,M

Kommentarer
Postat av: malin

riktigt fina skor :)

2008-11-24 @ 23:24:20
URL: http://mmalinemmanyberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0