Möjlighet att bli någon!

God dag,
Igår, min huvudvärk blev bara värre och värre, Allt slutade med att jag kved mig till söms och i morse vaknade jag med känsla av gårdagen, sömnen hade inte gjort de den skulle. Huvuet bultade och jag har ingen lösning på problemet än mera sömn och en dag utan stress. Vilket de blev, Idag är en dag utan stress.

Igår innan jag stängde av datorn bestämde jag mig för att kolla på jobb fronten innan jag somnar, JAG HITTADE ETT JOBB. jag blev överlyklig och bestämde mig för att söka det i dag.
Så idag klockan 10.10 ringde jag upp denna person och frågade vad tjänsten innehöll och vilka tider som gäller och när jag får börja jobba (haha). Hon var hur trevlig om helst i telefon och jag belv mera lyckig, nu vill jag ha de jobbet. Så nu har jag skickat in min ansäkan och jag uppdaterar min inbox ständigt iväntan på att hon ska svar mig och säga när jag ska komma och träffa dem..

Håll tummarna för mig. Jag behöver verkligen de just nu..!

Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0