En lördag.

God kväll.

Idag är det lördag och i går var det fredag, vilket innebär att hampus är fortfarande i gävle och jag hade tjejkväll igår.
Igår då, jag, emelie och ellen åkte och köpte kebab och pizza och delade på två flaskor vin. Vi tog en vända på olles men väl där var de de lite små knasiga människor där så vi bestämde oss att gå på joar, det var singen fest och emelie var sugen haha, så vi gick. tre tjejer fick till joar för att ha kul och det hade vi oxå.
Jag kom i säng kl halv 4 i morse. sedan ringde hampus och väkte mig kl 10. tur de annars had ejag nog sovigt bort hela dagen.

Idag lördag så har jag tryckt mina visitkort, de är så himla snygga om jag får säga mitt.
Sedan har jag endast klivigt ut från min lgh tre gånger två gånger till tvättstugan och en gång till ica för lite mat,
Sedan var jag trött på att ligga i vardagsrummet och se på tv så jag slet och drog in den i sovrummet vid 8 tiden ikväll.
Jag har sätt på fotbolls matchen och suttigt på internet och spanat på massor med roliga saker, (jag ser fram emot i höst.)

Imorgon ska jag och emelie gå och se på hockey och sedan så ska jag hem och kram om min karl som lär lukta illa efter en två dagars i gävle. Jag är glad om han äns kommer hem haha.. Nää han är duktig och sköter sig alltid.

klockan är 10 men för först gånge idag har jag ett sug efter att jag vill jobba lite men ändå är jag så trött att jag tror jag skippar de..

en super nice hemma helg.

/Miss.M

Kommentarer
Postat av: emelie

haha! sugen och sugen ;)fick ju se lite iaf :)haha

2008-10-13 @ 08:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0