Hey I like this!

God kväll!

Jag måste säja att det har blivgt mycket roligare att blogga på sista tiden, har något att skiva om numera och det glädjer mig eftersom jag oftast saknar mi blogg när jag inte skiver i den. Även hampus har startat en aldeles egen blogg, han var väl avis på mig eller nått, HAHA.. eller?  här är hans adress i alle fall heyilikethis.blogspot.com

Idag på jobbet har jag nog vart den lyckligaste. Jag har haft den sjukaste dagen någonsin, jag har bara lixom haft en bra dag och det var läge sedan. Jag fick även min kassa kort idag, ett eget kort till kassan som de står mitt namn på, Lovely. sedan så har jag bara gjort saker jag tycker om idag som tex jag ahr stått större delen i kassan och Me like it. kunderna är underbara och de jag jobbar med är fina och snälla. KUL jobb..

Sedan fick jag svar från en leverantör i dag och de gjorde även min dag. jag planerar för framtiden och ME LOVE IT. ska söka massor med jobb och fixa med mitt aldeles egan lilla företag i vår och ja jag kan inte säga annat än att jag är lycklig. Allt kommer lösa sig och jag kommer få min trea. (ett vardagsrum, ett sovrum, ett kök, en hall, ett badrum och mitt egna rum med lager och pyssel. ME LOVE.. helt sjuk vad kul de kommer bli .

Nu känner jag mig lite lätt överdriven, eller hur? men asså jag ahr haft en sådan där bra dag idag och jag känner att hela veckan kommer fortsätta i denna stil. jag kan inte säga annat än att jag är glad och jag kan inte uttrycka mig på ett bättre sätt än ME LOVE IT..

"klipp bort de som tar tid och gör ont och lägg tiden på något viktigare." livetsord.

I morgon är det torsdag och jag längtar redan till fredag, de gjorde jag redan i söndags men men,, vi kommer få en super nice fredag flickor samt så ser jag fram i mot hockey på söndag, waawaawiwaa.

Hey I love this.

/Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0