Ny inriktning!

God morgon.

Igår var jag på behandling och ja de gör ont, i går, idag, förmodligen ikväll. jag får träna bort smärtan ikväll.
Jag har precis klivigt upp för att göra mig iordning till jobbet.
Idag får jag varken jobba med stina eller anna, vilket leder till att jag ska jobba med zak och linnéa idag..
Men Stina och jag hade en trevlig dag igår, en kvinna som fattar.

Jag funderar på om jag sak byta inrikting på min blogg.
Har funderat på dde ett tag, antingen så byter jag blogg namn och börjar om från nytt, eller så bara börjar jag om här.
vi får se. de ska li kul.

Dags att kle på sig, gå och köpa massa tidningar och ha en trevlig dag.

Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0