spänning

God kväll gott folk.

Jag har massor att göra, plugga, jobba heltid, ta hand om mitt företag.
Sedan på de så krävs det att jag även är social vilket jag inte är förtillfället för jag har förmycket att göra.
Det kan låta lite tragist men det är det inte, känner att jag får tid för mig själv som jag annars inte får.
sisådär 5 min i duschen är min egna tid, haha.. Illa??

Annars då??
Jo jag håller på med nya nyheter till hemsidan samt annat till företaget.
Planerar utvecklig till våran har pratat med en del leverantörer och se ser ljust ut för min framtid.
Nu gäller de bara att vi hittar en trea så jag får plats.

Sedan i helgen ska jag och hampus, svärmor och svärfar åka till Rasbo ihelgen på kalas, Hampus morbror ocg moster fyllde 40 iår och nu ska det firas, (vi behövde ej ta med oss fickpluntan vilket låter kanon) vi ska sova över till söndagen så de kommer nog bli trevligt.

Nu är det dax för att sova för att otka med fredagen.
ska bara skriva en KomIHåg lista..
Överhättning pågår.

/Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0