This is me.


Detta är jag och min bästa vän emelie.

Idag är det tisdag och det var två dagar sedan min hemsida (augustikid.se) uppdaterades med nyheter och en ny layout.
Jag är så förbannat nöjd, sidan blir bara snyggare och bättre för vardag. SUPER NÖJD.
Sedan är de ju tisdag och jag har vart på household i 1 vecka och 2 dagar, de blir oxå bara bättre och bättre, det ända som är jobbigt är att jag är aldrig hemma den när jag kommer hem är jag slut och hinner inte göra så mycket. men men .

Jag håller på att leta jobb just nu, det är som vanligt, det fins inga. Jag ska nog ta mig en tur i helgen och lämna ut mitt cv, (vilket aldrig funkar för ingen bryr sig om cv.)
Sedan har jag bestämt mig att att vidare utvecka litt företag och köpa in lite nya saker, Är super nöjd över de beslutet.
Nu gäller de bara att jag får svar fån alla dem så jag vet. Så får vi ser efter årsskiftet hur de blir. det ska bli nice tror jag.

I helgen ska jag ha tjej kväll. hampus åker till gävle så jag ahr hela lgh för mig själv=)
Jag och mina bästa vänner ska ha en underbar kväll=)

Nu ska jag städa i mitt sovrum och sedan ska jag sova.
ses
/Miss.M

Kommentarer
Postat av: emelie

I'm honoured :)

2008-10-08 @ 08:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0