woa, så ska de låta.

God dag kära läsare!
En vecka har gått på Houshold, det går bra hittills, 1 avklarad och 6 kvar att klara. Jag är helt slut i mina fötter och i mitt huvud. Jag kände samma morgon som när jag börjadde jobba där att jag kunda klara av allt men nu när första veckan är avklarad känner jag min lite smått bakom flötet, jag har vart så slut i huvet att jag inte har hängt med på något käns de som. Men men de löser sig med tiden känner jag.

Igår var jag på inflyttningsfest hos ellen och max, det var mycket trevligt. Många kort togs och jag är glad över min kamera. Sällskapet var trevligt och historierna var hysteriska och roliga. De blev 4-5 cider sen blev de joar och mycke dans och hockeykillar och en och annan postis. Och sist men inte minst så blev de lite slagsmål, den var de hemgång för mig hampus och emelie.



Sedna får inte glöma bort bosse och all bugg som blev av hemma hos e&m




(kändisbilderna kommer att ladas upp vid ett snare tillfälle, jag och hampus ska äta pappar biff.)

Sen ett stort tack till JONAS, som sa fina ord till min under kvällen, faktum är att jag är bäst i test.
Jag säger ännu en gång isent she lovely, oh I am.

God kväll, God natt, vi ses på faceie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0