Fredags stress!!


Fredag!

Vaknade av H's ringklocka i dag, klokan var 8 och just då insåg jag att jag inte skulle jobba idag!
Det fick blir annat istället, Jag tog mig en tur till ams och skrev in mig idag, sedan så åkte jag till skatteverket och nu sitter jag här. Jag är på väg till Affären ialle fall.
Jag är trött på att sitta hemma och lyssna på min grannes bas genom golvet! Det donar hemma hos mig, Nog för att jag börjar vänja mig vid det men det är fan irriterande! Att han inte fattar själv att han har super hög bas och musik dyngnet runt. Funderar på om jag ska dikta ihopp ett A4 med väl valda ord och dimpa den i hns brevlåda!!
"Lixom du är inte ensam"

Annars toppade jag besöks statistiken igår. ca 2 veckor besökare på en och samma dag!
Rätt stolt faktist.
Samt så har jag betsällt hem lite nya saker hem så nu ska jag åka till Affären och jobba lite så jag kan lägga upp de nya på hemsidan=) Jag älskar att lägga in nya saker till hemsida!!
JUST LOVING IT!!

Miss.M

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Malin (;

Jaa, äntligen fann jag dom. Dom är ju så fina.

Jo, magen växer och vi mår bra båda två. Det är ju 14 veckor kvar nu. Inte alls länge. Ska bli så fruktansvärt mysigt. Och nu har vi fått ny lägenhet och allt. Helt nyrenoverad så vi slipper tänka på att måla om och sånt där tråk :b

Hoppas allt är bra med dig tjejen.

Uppskattar dina kommentarer i min blogg (:

Hur går ddet med dina smycken förresten? Funderar på att beställa något av dig sen när bebisen kommer (: Om det går bra.



Ha det bäst.

Kramar Caroline och bebisen

2009-01-29 @ 10:00:06
URL: http://lillawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0