När räddslan bara tog över!



"Jag kände att hjärtat stannade och blodet i min kropp frös till is,
jag kännde räddslan och den tog över min kropp.
Jag såg mig själv agera, som om jag såg mig själv från åvan, hela min kropp skakade.
Jag trodde det var över."

Här sitter jag, en tisdags kväll och filosoferar.
Jag har jobbat denna vecka på en förskola inte långt bort från mig. Jag trivs där, Jag trivs med barnen och det är en fin stämning över stugan. Det är alltid jobbigt att fästa sig med en skola eftersom jag vet att när personen jag vickar för är frisk slutar mitt vick där och jag blir hemma i väntan på att en ny förskola ska ringa mig.
Förhoppningsvis får jg ett långtidsvick snart, förhoppningsvis på en stuga jag trivs i!

H började skolan i måndags (igår), han är nöjd, kommer hem med ett leende på läpparna.
Visst är jag lite avis, men jag har ju haft mitt roliga. haha.. nu är det min tur att jobba säjer H jämt!!

Imorgon jobbar jag mitten pass så jag med andra ord, börjar sent och slutar tidigt!!
Det sitter ju aldrig fel!!

God middag, god kväll, God natt!!

Miss.M

Kommentarer
Postat av: Agn

Hej du, och tack så mkt!

Jag har kompisar som jobbar inom polisen, och de kan ta reda på vem det är om det skulle behövas, men tyvärr hjälper de ju inte folk de inte känner...



DÄREMOT, skulle någon skriva något elakt till dig, eller iaf göra det flera gånger och så så kan du ju polisanmäla det som trakasserier.... Och då hjälper ju polisen i din ort till :)



Hoppas det löser sig!

2009-01-22 @ 18:49:41
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0