Löning?

Jag hade en super trevlig fredags kväll med vänner!

Jag och Emelie krokade spontant upp en vin box under fredags kvällen och sen hamnade vi på "Olles" väl där blev det en drink och prat, massor med folk.
När drinken som btw Emelie bjöd på var slut bar våra ben oss till Joar, påvägen mötte vi upp Ellen och vi kom in på joar efter en kvart köande. Det blev dans, cider och öl.
Många kramar och jag råkade lova bort min älskade H till en elin!
Emelie och jag tog oss till grillen, käkade och stapplade hem vid 3.
Detta måste vi göra om!!

Lördagen blev till familj å ära.
Väl uppsitgen vid halv 12 så tog vi bilen (hampus körde så klart) till linjegatan för lite fika med hampus morföräldrar.
Det bjöds på te och smörgås med ost och marmelad!
Sedan tog vi bilen till bålsta för att spendra lite tid med mina morföräldrar samt min lilla syster som man tyävrr inte ser så mycket av längre (ÄNDRING PÅ DE)

Söndag!
Ullis, mattias och Lilla Amilee kom fördi och åt brunch med oss.
sedan var det slappt.

Måndag.
Jobb,Jobb och åter Jobb, Men nu är jag s snuvig att jag tror inte jag kan jobba imorgon om någon ringer mig!
Återstår att se imorgon!!

God kväll. God Natt!

Miss.M

Kommentarer
Postat av: emelie

Va det den bästa bilden du kunde hitta eller??

2009-01-27 @ 07:57:12
Postat av: pappa thailand

Nu tar vi det lite lungt med drickat..... vet ja

2009-01-27 @ 13:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0