Where are you gonna sleep tonight?

2008

Detta år kom jag fram till mycket, jag har åstakomigt mycket under detta år.
Jag har började studera på folkuniversitetet i uppsala den 11 februari, jag tog examen den 19 december.
Min tid på bergsbrunna är lite nostalgisk, jag kommer sakna dem alla. helt sjukt att jag redan är klar.

I sommras startade jag även mitt företag, mitt barn, mitt allt just nu. www.augustikid.se. När jag fick min F-skatt sedel dansade jag av lycka, Jag fixade en hemsida och ja jag gjorde det. Under detta år (eller snarare under sensommaren/hösten) har jag lyckas ha ett par homepartys och jag har även lycksas skaffat mig en återförsäljare i stan. (jag är på jakt efter flera, men just nu är jag nöjd) jag har lyckas göra en hmsida som är super snygg, jag har gjort den själv, FATTA SJÄLV.

Vi åkte även till malmö iår igen, dennis och mia har skaffat sig ett eget place och vi var där och invigde. malmö är underbart, som ett tredje hem. Jag kontaterar att jag endst varit där två gånger men stämnigen i malmö är enorm. Me Like.

Sedan har jag gjort fint på "landet", inret min egna lilla stuga, målat den och gjort den till min. Jag spenderade en lång tid i sommras i rättvik, jag och min syster yster (Linda i detta fall, jag har ju en till, anna. men hon var tvungen att jobba så hon var inte uppe tillsammans med oss tyvärr) var på kalas, (vårt första "kalaskalas" tillsammans) Det var underbara veckor i rättvik i sommras, jag längtar redan till nästa sommar.

Sedan kom lilla Amilee till världen, vilket lede till att jag har en gudson och nu en guddotter. tyvärr bor amilee en bit bort och vi ses inte lika ofta som man kanske hade velat.

Det har hänt mer eller minder tråkiga saker under 2008 oxå men de är mer eller minder ej nämdvärda, jag känner att det är bättre att dela med sig av alla roliga saker och allt man har lyckats med under åren.

Jag vill sumera 2008, det ar vart ett bra år. Jag har LYCKATS med de jag vill jag har velat lyckas med. Jag är NÖJD.

2009

Jag bröjar året lite deppig, arbetslös och rastlös, jag har så förbannat tråkigt just nu.
Annars så tror jag att 2009 kommer bli ett bra år, ett år där jag kommer lyckas mera, men menar jag kommer in i 09 helt blank, det kan inte bli sämmre än vad börjar året med. Det är bara måla på mig, jag är blank, fyll mig med FÄRG.

Nu ska jag gå och kika hur mina smycken går och uppfölja om hon behöver fylla på. (vilket jag tror)

Gott  nytt och vi ses.

/Miss.M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0