You loose!!



Menlösa vardag, Menlösa onsdag,
Menlös.

Igår möblerade vi om i vårat vardagsrumm, det bev mycket annolunda, men jag är 99% nöjd. asså det kan bli bättre men både jag och H känner att en denna ändring var nog till det bättre.
Annars idag har jag jobbat i "affären", hjälpt till och plockat undan, sen tog jag och H bilen till västerås, vi kollade in hans nya skola och sedan åkte vi in till stan och H köpte nya t-shirtar och jag var tungen fasten jag vet att vi inte har råd, så köpte jag en ljuslyckta som ser ut som en lampa för 100 kr, jag kunde inte motstå.
Jag hoppas någon ringer i morgon och ber mig komma och jobba. annars är morgon dagen helt uppbokat med andra tråkigheter, ams, 2 st ej helt bokade möten men de blir nog av i morgon, några timmar i affären.
Sen måste jag hem och baka och diska, samt plocka ut granen till gatan då barnen kommer och hämtar den.!

H sa i dag, du är ingen person som ska sitta hemma, sy en kläning vetja.
Nä precis, jag vill verkligen inte sitta här och vänta.

Imorgon eller på fredag ska jag köpa tyg, jag ska prova sy en kläning.!
ser fram emot det.!!

/Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0