En mening med livet!



God dag!

När jag fyllde 13 år fick jag ett stafli av min mamma och pappa, jag kommer ihåg den morgonen när de kom upp för att sjunga till mig hemma i mitt barnrum i Bålsta, jag hade ingen aning vilken lycka jag skulle känna den dagen (självklart känner man lycka varje dag som man har med sin familj, men denna födelsedagen skulle förändra mitt liv) Efter de sjungit för mig går pappa ut och hämtar de största paketet jag någon sin sett. Fortfarande helt ovetande vad detta stora paket innehåller. Jag som älskar paket men vill inte visa mig själv vara varken girig eller ivrig, packar jag upp paketet med varsamhet.
När paketet var öppnat kunde jag inte tro mina ögon, ÄNTLIGEN ett stafli. Från och med den dagen, den dagen jag fyllde 13 började jag kalla mig för konstär och det gör jag än idag.
Hampus tycker mitt stafli tar stor plats i våran LGH, att alla mina färger är ivägen och för många, han är rädd att jag ska spilla på golvet och han är rädd för att jag inte ska städa undan. Och en sak kan jag säga, jag tar plats men det är ju därför ajg bor här, det är därför jag betalar halva hyran, Jag har plats, det är bara så!

Idag ska vi åka till örebro och hälsa på Ullis&Mattias och min lilla gud dotter Amilee.
Hon fyllde ett år den 4 juni så i dag är det kalas!

PS. Jag kommer i princip jobba hela sommaren, ingen vila och ingen ro. inge rättvik/skärgården och ingen bresse! Men i slutändan kommer jag få pengar som vi så himla mycket behöver!

Miss.M

Kommentarer
Postat av: tin

Vad har du fått för jobb vännen? :)

2009-06-08 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0