Det är nu nästan lite roligt!



Denna dag har jag arbetat ett 10 timmars pass och jag kan inte säga annat än att jag är slut i huvet!! öppning och stägning, INTE ILLA VA!
Hoppas på flera sådanna här dagar, men så kan vi skippa att det slutar med att jag är slut i huvet!

Igår gick jag och emelie och sommade!! det var den bästa timmen på länge, jag ville verkligen inte gå ur bassängen!!
Sen satt vi i bastun tills vi båda var på väg att dö av värme slag! haha!! mera sådana kvällar EM!!

Imorgon vet är det en ovis dag! vet inte om jag ska jobba eller oh jag ska gå på möte på ams, men på eftermiddagen ska jag åka till uppsala för att ha home party, ( de har jag sett fram emot länge så skönt att de äntligen blir av!)
Sedan så ska väl hampus få köpa sin dator, så som han har längtat!

Till helgen blir de kalas, de ser jag fram emot, eller jag ser verkligen fram emot de!!

Nu är det org resten av kvällen!!

Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0