En gamal mening!


Love is all I can give!

Igår var jag iväg till Uppsala/Rasbo för att ha ett home party.
På vägen dit stannade vi i city för att hampus skulle få köpa sin efterlägtade dator.
Nu är den köpt och han har en ny leksak att leka med!
Home partyt gick bra, damerna var nöjda och glada när jag åkte och de resulterade att även jag var nöjd!

Idag vaknade jag av tomheten och tystnaden, telefonen var inte min väckarklocka idag!
Så dag är jag hemma och söker arbete! samt städar och ska precis börja sy lite granna!! sen ska jag ner
på stan och fynda knappar och brodyr garn, behöver en större nål när jag ändå håller på!

I dag vid 11 ringde min pappa som är hemma hos min syster och sa "det ä någon som vill prata med dig!"
sen hörde jag wilmer i bakrunden säja "moster, moster"  de gjode min dag!
NU ska han bara lära sig mitt namn så är allt klappat och klart!!
och på söndag ska vi allihoppa till bålsta och bokföra och äta middag!
Vilket jag ser fram emot mycket!!

Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0