I'm back on my Feet!

God kväll!

Efter en mycket jobbigt södag/måndag är jag uppe och andas!
Det ömmar fortfarande men jag tror att jag kommer på mycket bättre snart igen!
Är så glad för att jag har min familj och mina vänner som verkligen bryr sig!
Smsen och telefon samtalen har nästan haglat in!
Känner mig verkligen älskad, omtyckt och behövd!

Idag var jag iväg och jobbade 2 timmar, sen ska jag jobba heltid resten av veckan!
Ser verkligen fram emot de!
Ska jobba på ett av mina favvo ställen resten av vecka. käns super nice!!

Hampus är iväg och köper bullar till mig eftersom det är försent att baka..
vi ska dricka tee och äta kanelbullar och se på fotboll!!

(Tack till Hampus, för att du höll min hand när jag behövde dig som mest. Mamma och pappa för att ni aldrig kommer sluta vara min mamma och pappa och älskar mig så mycket. Linda, för att du kom hit och satt i väntrumet tillsammans med mig i 3 timmar. resten av familjen och ni som ringde och smsade mig för att ni var oroliga! verkligen tack. jag skulle inte kunna må bättre om det inte var för er)

Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0