måste orka!

God morgon.!

Jag har precis slagit upp mina röda ögon för att snart kle på mig och gå till jobbet!
hela denna vecka har vart en ren pina, först måndag, tisdag helt slut körd, det var länge sedan jag var så trött som då!Igår onsdag måste ha vart den stressigaste dagen på länge, kändes som om vi hade 100 barn och jag var ensam med dem alla!! telefonen ringde ständigt, människor kom och besökte oss, folk hade bokat in möten, folk kom som inte hade bokat möten! de skulle göras våfflor till barnen. vi hade en inskolning, med andra ord var jag trött när jag kom hem!
Och på allt detta har jag blivigt dunder förkyld! om jag klarar med idag och i morgon kommer jag jubla på fredag kväll när jag stänger. Måste orka!!

Miss.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0