Me is hurt.

God morgon gott folk!

Jag har haft en mycket trevlig natt!! Nja nu lade jag in en vitlögn i min egna lilla blogg.
Efter en helt underbar dag hemma hos min mamma och pappa tillsammans med båda mina systers, wilmer och hampus så kom jag hampus hem kl 9. jag satte igång på en gång att börja måla i mina kökskåp! helt ovetandes om vad natten skulle bjuda på!!

Kl 22.15 gick jag och lade mig efter haft ont ihuvet större delen av dagen. Jag somnade på en gång, jag vaknade kl 00.12, min mage gjorde så himla ont, jag kunde inte lägga mig ner, jag kunde inte stå. jag mådde så illa och väl kl 00.50 ringer hampus sjukvårdsupplyssningen, de säger åt oss att åka in på en gång. Så bilen gick raka spåret till akuten.

Jag ville inte sova kvar på sjukhuset så vid kvart i 4 åkte vi hem. så nu idag ska jag tillbaka till sjukhuset, rönken närmare bestämt. fasta gäller och jag har aldrig vart med sugen på frukost som nu! 

Jag är trött, jag har ont och jag är hungrig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

röntgen heter det...

2009-03-09 @ 23:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0