ooh, vilken vecka!

God kväll!!

Förra veckan var mycket upp och ner!
Började med en dag på akuten (måste säga att nästa gång, om det mot förmodan kommer tillbaka så åker jag till uppsala!)
Sen så efter den dagen började jag jobba igen. och sedan i torsdag så fick jag veta att de vill ha kvar mig terminen ut på den förskolan som jag jobbat på de senaste veckorna! jag kommer få månadslön och allt! jag behöver inte oroa mig mera innan sommaren, jag har fasta tider och jag har underbara barn och arbetskamrater! Det är så underbart att jobba 5 min hemifrån!

De senaste dagarna har jag fått lite nya affärsidéer, jag sitter hemma och syr som en tok och förhoppingsvis (om jag blir klar med alla) så ska jag börja sälja dem!! Det ser jag mycket fram emot!! Det är så kul att kunna känna sig kreativ igen och inte bara känna ångest för att man inte har varken jobb eller pengar, Nu har jag båda och vips så börjar kriaktiviteten flöda!!

Ska fotta de jag gör och lägga upp på bloggen så ska ni få se, kan hittills bara säga att barnen på dagis älskar det! 

I helgen åkte jag och Hampus iväg till linda och Stefan, åt god mat och kollade på melodi, sen på söndagen var vi barnvakt till lill Wilmer som prommt bestämt sig för att Hampus heter Pappus och jag heter ingenting! Jag älskar att vara med han och resten av min familj! när vi kom hem till Enköping fick jag sova ett tag sen åkte vi hem till hampus mamma och pappa och blev bjudna på middag!! Helt underbar helg!

Nålen och tråd väntar! 

Miss.M

Kommentarer
Postat av: emelie

lookie lookie ;)

2009-03-19 @ 16:18:29
URL: http://emeliestrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0