the best in me!



Jag har haft världens bästa helg! Men idag, just på denna måndag tynger något ner mig! jag vet inte vad
och jag vet ej om jag vill veta vad det är!
Det kliar i mina fingrar och jag vill bara sätta igång,
Jag vill påbörja nytt, starta om från början, lära mig mera!
Jag vill sätta färg på din vägg! jag vill måla, sluta tänka och bara måla!

Solen skiner och jag ska vara glad, jag ska känna värme och sen vilja vara ute,
Men jag vill bara känna värmen under mitt täcke med kudden under huvet och slutna ögon!
Jag vill ha en antecknings bok, en sådan där bra en, en sådan som jag får inspertion av när man öppnar den!
jag vill vara rik, jag vill vara oberoende så att jag kan leva ut mina drömmar!

Min rast är slut, tillbaka till att snoriga näsor, ink min egen!

Miss.M

Kommentarer
Postat av: Linda N

vi ses imorgon, om han nu inte skulle bli jätte dålig men det tror jag inte...

2009-04-03 @ 16:13:28
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0