Egolin


Egolin..

Jag har inte riktigt orkar de senaste dagarna, jag har lagt den kraft jag har på mitt nuvarnade jobb!
Men ialle fall så har jag världens bästa Mamma och Pappa, Mormor och Morfar, Sambo och systar och Stefan och wilmer! För i helgen så bjöd väldens bästa mamma och pappa oss på en båt resa till (ja vart vart de nu?) Mariehamn, vi åt super god mat och min Morfar bara tjoffsade in vin flarror på vin flarror, kostanden av detta var ungefär halva min månadshyra! Det var ooerhört jobbigt att alla dessa underbara människor bjöd på allt men jag må säga att jag kände mig som en Kung för en stund!
Vi hade super mysigt! vi umgicks som aldrig för, jag drack drinkar med min mormor och mamma! En RRRRRRobot för att vara exakt! Det blev en sen natt på båten och wilmer hängde på hela tiden, Han kommer bli en riktig fest prisse när han blir stor!

Så jag vill bra säga TACK mamma och pappa! Nu ställer alltid upp! Jag är glad att ni är min Mamma och Pappa!!
Och mormor och morfar! Det är så coolt att kunna umgås med sin mormor och morfar som jag kan göra! de är så UNGA och de är fulla i fart!!
Samt till resten! Hampus, Anna, Linda, Stefan och lilla Wilmer.


Haha, jag hade ingen bättre bild på dem på denna dator! Haha!


Fröken.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack Malin



Det värmde !!!

2009-10-05 @ 13:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0