En hemlis!



Stress, Stress och åter Stress!!

Jag vill ärligt talat ha sommar igen! Eller jag vill spola tillbaka och ha årets sommar igen!
Ett par ensama dagar på runmarö, sen hultsfred så klart!! sen ett par dagar i rättvik!
Om man bortser från att jag jobbade så ja, eller det var kul att jobba i sommar!!
Jag vill ha sommar mat, jag vill ha sommar värme!
Idag vill jag ha de! Jag vill bara gå ut och lägga mig på en gräs matta och sova!

Idag har jag vart på jobbet, suttigt i en ändlös telefon kö, tvättat och nu väntar disk!
Matlagning och sedan lite städning och förhoppningsvis så ska jag hinna dammsuga!
Ja varför inte! Jag är ju bara helt slut!

Annars har jag en hemlighet!
På tordag gäller de!! Allt eller inget!

Fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0