höst-helg



Igår tog jag på mig mina nya stövlar och åkte ut i skogen och plockade svamp.
Vi hittade så mycket med svamp att jag var nära till gråt!
SJUKT MYCKET MED SVAMP!!

Sedan åt jag mittdag på Tullgatan hos svärmor och svarfar medans hampus var ute och kalasade med sina fotbolls kompisar! När jag sätt på halva körslaget bytte jag om och gick till Carro och vi sjöng våra röster hesa!
Sedan gick vi på JoarBlå och mötte upp hampus och alla andra där!
Det var kul om man bortser från vissa omstänigheter som jag inte vill dra upp!
Jag träffade många roliga människor många som jag inte sätt på många många år!
KUL!!

Nu ska vi upp till stallet och se när felicia rider dressyr för första gången, sen åker vi till mormor och morfar i hässelby för lite middag och hemtagning av en gammal cykel!

Fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0