polaroid

Idag var jag hos min alldeles egna dietist, det gick mycket bra och jag kände mig stolt när jag gick där ifrån!
Hon sa att vi var duktiga och att jag skulle fortsätta i den stilen för att kunna nå mitt mål! eller mina mål för de är ju flera mål än ett!! Jag fick väga mig och ja vips, jag har gått ner i vikt! det känns fantastisk..
Sedan blev jag ägare en vinter jacka idag, en svart från stadium! Jag är rätt så nöjd!
stolt över mig själv faktist att jag verkligen köpte den!!
Imorgon ska jag hämta upp mina super sköna svarta stövlar från skoaffären!
Nu har jag allt jag behöver till hösten samt vintern!
Fattig men torr och varm kommer jag ialle fall vara!
Imorgon blir de förhoppningsvis svamp jakt och städ hemma och sist men inte minst så ska jag sätta mig och sy!
Jag är så nöjd nöjd nöjd!
Fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0