Tåget tar oss hem!



Allt händer så snabbt men ändå så sakta!
För en vecka sedan var jag helt ovis vad denna vecka hade att bjuda på!

1. Fredagen den 11 tog jag en spontan tripp tillsammans med ullis till friskis och svettis och jag fastnade där och nu har jag köpt kort! Jag kanske kommer komma i form ialle fall!

2.Tisdagen den 13 fick jag veta av min "chef" att jag får vara kvar på mitt jobb fram till jul!
krut och kanoner! de hade jag aldrig trott men nu är jag kvar And Me Like!

3. Vi har äntligen fått klart i köket! Ett brunt golv vart de! Ja lite knasigt men de blev fint!

4. Vi tar tåget till rättvik ihelgen och umgås med min mamma och pappa!

Jag har just nu ont i min käke, tredje dagen gillt eller? jag hoppas verkligen att den slutar göra ont nu annars vet jag inte vad jag ska göra! Annars är jag dunder trött och jag tror inte att jag kommer vara vaken länge på tåget idag! Förlåt hampus som ha laddat datorn med film och jag har laddat väskan med snacks!

Fröken.KäkenGörSåJävlaOnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0