Daydreamer



Idag ska jag på en arbestintervju, är inte så nervös över de men de kommer väl när jag väl står där och ska in!
Jag var på arbetsintevju i mitten på förra veckan och de jobbet lockar väldigt mycket, så nu är det bara att hålla tummarna! Nått av dem bör jag ju få tycker man, men bara jag får den jag vill ha så blir jag nöjd;)

Jag funderar på att klippa mig! Men jag vet inte hur! eller om jag äns ska göra det!
En del av mig vill spara ut håret, så att det blir så där långt medns en annan del av mig vill bara klippa av mig allt igen! jag tycker inte om när mit hår är långt, tror jag! Sen vill jag klippa lugg igen! men jag vet att när den väl är klippt vill jag ha den lång igen!

Jag citerar hampus.
"hampus. säger:
ja, jag vet inte hur du ska klippa dig
du är söt i lugg"

Ja jag får väl lyssna på karln, Jag ska vist gå coh klippa mig!

Fröken


Kommentarer
Postat av: emelie

jag håller hårt i mina tummar!!! :D

2010-04-08 @ 11:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0